Gebruiksaanwijzing /service van het product W39 van de fabrikant Timex
Ga naar pagina of 2
THANK Y OU FOR PURCHASING Y OUR TIMEX WA TCH. EXTENDED WARRANTY A vailable in U .S . only . Extend your warranty for an additional 4 years from date of purchase for $5. Y ou can pay with AMEX, Discover , Visa or MasterCard by calling 1 800-448-4639 during normal business hours.
TRAINING LOG The training log keeps track of the total number of hours and minutes stored in Chronograph in a given week. This mode is linked to the date. 1. Press MODE until TRAINING LOG appears . 2. T urn CROWN to scroll through past weeks. COUNTER 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Timex W39 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Timex W39 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Timex W39 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Timex W39 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Timex W39 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Timex W39 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Timex W39 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Timex W39 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.