Gebruiksaanwijzing /service van het product A720PA van de fabrikant Toastmaster
Ga naar pagina of 2
Foodservice Equipment Job Item# T oastmaster ® 5600 13th Street, Menominee, MI 49858 • www .toastmastercorp.com T oll Free: 1-800-338-9886 • T elephone: 1-906-863-4401 • Fax: 1-906-863-5889 Dou.
Double Sandwich Grills - Models: A720P A, A720SA & A720S/P A T oastmaster ® 5600 13th Street, Menominee, MI 49858 • www .toastmastercorp.com T oll Free: 1-800-338-9886 • T elephone: 1-906-863-4401 • Fax: 1-906-863-5889 INTENDED FOR COMMERCIAL USE ONL Y .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toastmaster A720PA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toastmaster A720PA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toastmaster A720PA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toastmaster A720PA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toastmaster A720PA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toastmaster A720PA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toastmaster A720PA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toastmaster A720PA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.