Gebruiksaanwijzing /service van het product TP4C09 van de fabrikant Toastmaster
Ga naar pagina of 2
Foodservice Equipment Job Item# T oastmaster ® 5600 13th Street, Menominee, MI 49858 • www .toastmastercorp.com T oll Free: 1-800-338-9886 • T elephone: 1-906-863-4401 • Fax: 1-906-863-5889 Mod.
TWO SLOT FOUR SLOT Model Number TP209 TP224 TP409 TP4C09 TP424 TP430 Slots 22 4 4 44 Slices per Hour 150 150 250 250 250/300 250/300 Supply (1 phase) 120 V 208/240 V 120 V 120 V 208/240 V 208 V Cur rent Draw 9.0 A 4.8/5.4 A 18.3 A 18.3 A 9.6/10.8 A 12.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toastmaster TP4C09 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toastmaster TP4C09 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toastmaster TP4C09 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toastmaster TP4C09 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toastmaster TP4C09 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toastmaster TP4C09 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toastmaster TP4C09 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toastmaster TP4C09 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.