Gebruiksaanwijzing /service van het product Domo PTZ van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
TOSHIBA Imaging Systems Division Security Products Group TOSHIBA AMERICA INFOR MATION SYSTEMS, INC. IMAGI NG SYSTEMS DIVISI ON 9740 Irvine Blvd. Irvine Ca.
TOSHIBA Imaging Systems Division Security Products Group TOSHIBA AMERICA INFOR MATION SYSTEMS, INC. IMAGI NG SYSTEMS DIVISI ON 9740 Irvine Blvd. Irvine Ca. 92618- 1697 Phone : ( 949) 461 4 981, (877) 855 1349 Fax: (949) 4 70 9390 Housing tipo burbuja pendante para alojamiento de domos IKDP320A.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba Domo PTZ (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba Domo PTZ heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba Domo PTZ vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba Domo PTZ leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba Domo PTZ krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba Domo PTZ bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba Domo PTZ kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba Domo PTZ . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.