Gebruiksaanwijzing /service van het product iES16 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 11
Discover the P ower of T oshiba ’s IP Communication Solutions.
CIX1 00 Supports up to 64 trunks or 72 voice endpoints and combinations up to 112 total. CIX40 Supports 4-11 trunks or 8-40 voice endpoints depending upon configuration. CIX200 Supports up to 96 trunks or 160 voice endpoints and combinations up to 192 total.
COMMUNICATE — ON-SITE OR OFF-SITE IP and Digital Endpoints The Toshiba Strata CIX IP communication system helps you communicate where and when you need to, keeping your customers connected and employee productivity at its peak.
THE POWER TO DO MORE — TOSHIBA VOICE MAIL APPLICATIONS Integrated Voice Mail Voice processing applications help you improve customer service by providing callers with instant attention, responsiveness, and access to information.
Browser-Based Administration Authorized personnel can easily maintain the system via your LAN/WAN from any location with the browser-based eManager, or via modem or direct connection. Network eManager enables centralized installation/ maintenance of all Strata CIX systems in the network.
For Companies Large or Small A well-managed call center can serve customers quickly, effi ciently, and cost-effectively, providing an important competitive advantage. Toshiba’s Strata ACD solutions can help you manage your calls and call distribution — even if you don’t have or need a large call center.
Expand At Will, Migrate Without Worries When you need to expand your system or upgrade to a larger Toshiba CIX platform in the future, you’ll be able to reuse telephones and many system components, protecting your investment in your communication system.
FEATURE HIGHLIGHTS System Features Account Codes Forced Voluntary Verifi able Account Code Button Account Code Revision Administration/Programming (Optional)* Live System Programming Personal Adminis.
Voice Mail Features Audiotex Automated Attendant (AA) Automatic Message Copy with Optional Delete Automatic Message Copy with Start/Stop Time and Delay Called Identifi cation Caller ID with SMDI Call.
THE COMPLETE TOSHIBA SOLUTION FOR TODAY’S BUSINESS Toshiba Leading Innovation Toshiba delivers technology and products that make life safer, more comfortable, and more productive. We bring together the spirit of innovation with our passion and conviction to shape the future and help protect the global environment — our shared heritage.
T oshiba America Information Systems, Inc. T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 Headquarters (949) 583-3700 National Accounts (800) 234-4873 www .telecom.toshiba.com © 2008 T oshiba America Information Systems, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba iES16 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba iES16 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba iES16 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba iES16 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba iES16 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba iES16 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba iES16 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba iES16 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.