Gebruiksaanwijzing /service van het product SD-KV540 van de fabrikant Toshiba
Ga naar pagina of 2
>> Combines the picture and sound advantages of a prog ressive scan D VD pla yer with the con venient recording and pla yback options of a videocassette recorder .
SPECIFICA TIONS DV D VIDEO SD-KV540 http://www.tacp.toshiba.com Customer Service: 800.631.3811 Marketing Communications © T oshiba America Consumer Products, L.L.C. 82 T otowa Road, Wa yne, NJ 07470 (2005). All Rights Reser ved (05/05.02) DTS is a registered trademark of Digital Theater Systems.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Toshiba SD-KV540 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Toshiba SD-KV540 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Toshiba SD-KV540 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Toshiba SD-KV540 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Toshiba SD-KV540 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Toshiba SD-KV540 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Toshiba SD-KV540 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Toshiba SD-KV540 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.