Gebruiksaanwijzing /service van het product TK-208K van de fabrikant TRENDnet
Ga naar pagina of 12
TK-208K User’ s Guide.
T able of Contents English ...................................................................................................... Specifications ............................................................................................ T roubleshooting .
System Requirements Application TK-208K Multi-Language User ’s Guide 2 Sets of KVM & Audio Cables VGA or SVGA Compatible Monitor 6-pin Mini-Din PS/2 Keyboard 6-pin Mini-Din PS/2 Mouse Speakers Microphone Package Content 1.
1. Connect the Monitor to your Switch's Console Port. 3. Use the provided KVM cables to connect your PC to your KVM switch. 2. How to Connect English 2 2.
6. T urn on all connected PC’s. 5. Connect the other end of the Audio cable to the Switch's Audio Port. 4. Connect the other end of the cable to the Switch's PC Port.
T o alternate between computers, you use hot-key commands. Hot-Key Commands A keyboard hot-key command consists of three keystrokes: Hot-Key command = ScrLk + ScrLk + Command key(s) After pressing the ScrLk key , you have 2 seconds to press the ScrLk key again.
Command Hot-Keys Description Quick Reference Sheet for TK-208K Select PC Select Audio/Mic Channel Next higher PC channel Bind PC & Audio/Mic Switching Console Mouse/ Keyboard Reset UnBind PC &.
Computer Connections: 2 Cable Connectors: Console Port Connectors: Keyboard: PS/2 Keyboard 6-pin Mini Din (Female) Mouse: PS/2 Keyboard 6-pin Mini Din (Female) Monitor: VGA HDB 15-pin (Female) Speaker: 3.5mm audio in/out jack Microphone: 3.5mm microphone in/out jack 6 Specifications T o PC: • 1 x 3.
Q1: A1: Q2: A2: Q3: A3: Q4: A4: Q5: A5: Where is the power supply? I did not find one in the box. The TK-208K does not require a power supply . It draws power from your computer's PS/2 connections. As long as your KVM switch is connected to the PS/2 port, it will receive the necessary power to function.
Limited W arranty TRENDnet warrants its products against defects in material and workmanship, under normal use and service, for the following lengths of time from the date of purchase.
W ARRANTIES EXCLUSIVE: IF THE TRENDnet PRODUCT DOES NOT OPERA TE AS W ARRANTED ABOVE, THE CUSTOMER'S SOLE REMEDY SHALL BE, A T TRENDnet'S OPTION, REP AIR OR REPLACEMENT .
Copyright ©2006. All Rights Reserved. TRENDnet. 3 1 35 Kashiwa Street T orr ance, CA 90505 USA T R E N D n e t T e c h n i c a l S u p p o r t Tech Support Hours 24/7 Toll Free Tech Support Contact Telephone: 1(866) 845-3673 Email: support@trendnet.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat TRENDnet TK-208K (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen TRENDnet TK-208K heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens TRENDnet TK-208K vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding TRENDnet TK-208K leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over TRENDnet TK-208K krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van TRENDnet TK-208K bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de TRENDnet TK-208K kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met TRENDnet TK-208K . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.