Gebruiksaanwijzing /service van het product TK-209K, TK-409K van de fabrikant TRENDnet
Ga naar pagina of 11
TK-209K TK-409K Quick Inst allation Guide.
T able of Contents English ...................................................................................................... T roubleshooting ........................................................................................ 1 1 2 4 5 1. Before Y ou Start 2.
System Requirements Application TK-209/TK-409 Quick Installation Guide Utility CD-ROM T ype A USB Keyboard T ype A USB Mouse VGA or SVGA Compatible Monitor Microphone and Speaker (optional) Windows 98SE/ME/2000/XP/2003 Server/Vista, Linux, or Mac OS Package Contents 1.
PC 1 1. T urn off both computers and their peripherals, and disconnect all power cords. 3. Use the provided KVM and audio cables to connect your PC to your KVM switch.
PC 2 (TK-209) PC2, PC 3, PC4 (TK-409) 5. Press the face panel button on the KVM Switch to select the second computer (Optional). Y our installation is now complete.
Note: For PC switching, you can use the face-panel buttons of the KVM Switch, a Hot-Key Command sequence via keyboard, or the Client Switch Software (Windows only). For more detail on the Client Switch Software, please consult the Client Switch Software manual on the User's Guide CD-ROM.
Q1: A1: Q2: A2: Q3: A3: Q4: A4: Q6: A6: Where is the power supply? I did not find one in the box. The TK-209/TK-409 does not require a power supply . It draws power from your computer's USB connection. As long as your KVM switch is connected to the USB port, it will receive the necessary power to function.
Limited W arranty TRENDnet warrants its products against defects in material and workmanship, under normal use and service, for the following lengths of time from the date of purchase.
W ARRANTIES EXCLUSIVE: IF THE TRENDnet PRODUCT DOES NOT OPERA TE AS W ARRANTED ABOVE, THE CUSTOMER'S SOLE REMEDY SHALL BE, A T TRENDnet'S OPTION, REP AIR OR REPLACEMENT .
Certifications This equipment has been tested and found to comply with FCC and CE Rules. Operation is subject to the following two conditions: (1) This device may not cause harmful interference. (2) This device must accept any interference received. Including interference that may cause undesired operation.
T RE N D n e t T e ch n i ca l S u pp o r t P r o d uc t War r a n t y Re gi s t r a ti o n Please take a moment t o regist er your product online. Go to TRENDne t’s website at http://www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat TRENDnet TK-209K, TK-409K (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen TRENDnet TK-209K, TK-409K heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens TRENDnet TK-209K, TK-409K vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding TRENDnet TK-209K, TK-409K leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over TRENDnet TK-209K, TK-409K krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van TRENDnet TK-209K, TK-409K bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de TRENDnet TK-209K, TK-409K kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met TRENDnet TK-209K, TK-409K . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.