Gebruiksaanwijzing /service van het product PD723P van de fabrikant Acer
Ga naar pagina of 2
© Acer Computer Australia – 5 th May 2005 Page 1 Acer PD7 2 3 P Projector DLP Technology – Ultra Bright and Quiet Projector The impressive PD7 23 P is a high brightness projector that adds a whisper to ambient noise level, while proving leading image projection with high rate of color convergence .
© Acer Computer Australia – 5 th May 2005 Page 2 www.acer.com.au Acer PD7 23 P Projector DLP Technology – Ultra Bright and Quiet Projector Specifications Acer PD 723 Projection system DLP Resolut.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acer PD723P (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acer PD723P heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acer PD723P vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acer PD723P leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acer PD723P krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acer PD723P bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acer PD723P kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acer PD723P . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.