Gebruiksaanwijzing /service van het product 166-001-A van de fabrikant Tripp Lite
Ga naar pagina of 2
APPLICA TION DIAGRAMS / DIAGRAMAS DE APLICACIONES / SCHÉMAS DE L’APPLICA TION The P166-001-A is an active wall plate with an HDMI signal booster . The P166-001-P is a pass-through wall plate that does not include an HDMI signal booster . The P166-001-A includes two LEDs.
WARRANTY REGISTRA TION Visi t www .tripp lite. com/wa rrant y tod ay to regis ter t he wa rranty for your new T ripp Lite produc t. Y ou’l l be autom atical ly en tered into a dra wing for a chanc e to win a FREE T ri pp Li te pr oduct !* * No purchase necessary .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Tripp Lite 166-001-A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Tripp Lite 166-001-A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Tripp Lite 166-001-A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Tripp Lite 166-001-A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Tripp Lite 166-001-A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Tripp Lite 166-001-A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Tripp Lite 166-001-A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Tripp Lite 166-001-A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.