Gebruiksaanwijzing /service van het product GS 100 van de fabrikant Ultimate Support Systems
Ga naar pagina of 2
w a r r a n t y i n f o r ma t i o n Ultimate Support Systems offers a Limited Lifetime Warranty on GS-1000 (#16538) and GS-100 (#13710). For Full Details, Exc lusions and Limitations as well as informa tion on Obtaining Warranty Service, please see full warranty details available online at www .
STEP 1 T urn stand upside-do wn and locate the RED / G R A Y Locking Knob. T urn the Locking Knob ¼ turn counterclockwise to the open position shown above.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ultimate Support Systems GS 100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ultimate Support Systems GS 100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ultimate Support Systems GS 100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ultimate Support Systems GS 100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ultimate Support Systems GS 100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ultimate Support Systems GS 100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ultimate Support Systems GS 100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ultimate Support Systems GS 100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.