Gebruiksaanwijzing /service van het product VOIP3211S van de fabrikant Univex
Ga naar pagina of 2
Call for free With the VOIP 321 you can make f ree Skype calls as well as norm al landline calls. Yo u can make and take calls on both networks from one single handse t , a n d y o u c a n s e e w h o is on-line without goi ng to the PC, just by looking at the disp lay.
VOIP3211S/96 Internet/DECT phone Specificati ons Product highli ghts Convenie nce • Call Management: Caller ID, Call Waiting, Call on Hold, Message Waiting, Call Transfer • Handset K eys: Line, Di.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Univex VOIP3211S (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Univex VOIP3211S heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Univex VOIP3211S vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Univex VOIP3211S leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Univex VOIP3211S krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Univex VOIP3211S bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Univex VOIP3211S kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Univex VOIP3211S . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.