Gebruiksaanwijzing /service van het product VT-1541 BK van de fabrikant Vitek
Ga naar pagina of 2
КОФЕҮККІШ Құрылғы кофе дәнін,шағын мөлшерде пияз,сарымсақ, көкөністерді және дәмдеуіштерді майдалауға арналған. Сипаттамасы 1. Мотор лық бөлім 2.
GB A production date of the item is indicated in the serial number on the technical data plate. A serial number is an eleven-unit number , with the fir st four figures indicating the pr oduc- tion date. For example, serial number 0606ххх ххх х means that the item was manufac- tured in June (the sixth month) 2006.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Vitek VT-1541 BK (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Vitek VT-1541 BK heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Vitek VT-1541 BK vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Vitek VT-1541 BK leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Vitek VT-1541 BK krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Vitek VT-1541 BK bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Vitek VT-1541 BK kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Vitek VT-1541 BK . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.