Gebruiksaanwijzing /service van het product V-NE-HVM-E 3/03 van de fabrikant Vizio
Ga naar pagina of 8
V erizon Home V oice Mail Easy steps to get you started User Guide V-NE-HVM-E 3/03 w w w. v e r i z o n . c o m Quick Reference Instructions V erizon Home Voice Mail Y our first step ... AL W A YS GET INTO YOUR MAILBOX FIRST T o do this from your home telephone, dial the Home V oice Mail system number , then enter your passcode.
Using Home Voice Mail Now that you have set up your Home V oice Mail mailbox, you’re ready to learn how easy it is to use this service. Use this booklet as a guide to follow the simple voice instructions that tell you what choices you have at each step.
Y ou will then have two choices: n T o keep your current password, press ⁄ . n T o change your current password, press ¤ . How To Change Your Greetings: Y ou can easily change the greeting that people hear when they call and you are not available. Y ou can also change your busy greeting.
A Suggestion for Easy Set-Up: Have one member of your household follow the voice instructions for setting up all the mailboxes and then have that person help the other household members change their passwords (for privacy) and record their names and individual greetings in their own voices, at their own convenience.
Can I Leave a Reminder Message in My Own Mailbox if I’m at Home? Dial your Access Number . When the service answers and asks you for your password, press — — . This will bring you back to the general V erizon V oice Messaging Service greeting. When prompted, enter your seven-digit mailbox number to hear your greeting.
Call Wake Up W ith Call W ake Up, you can stop worrying about setting the alarm. This service allows you to set up a Call W ake Up schedule for every day of the week. Y ou can change the schedule as often as you like and turn the Call W ake Up option on/off as you please.
n T o kee p yo ur C al l R em i nd er , p res s ⁄ . n T o re-record your Call Reminder , press ¤ . n T o hear your Call Reminder, press ‹ . n T o cancel your Call Reminder, press — . When you are satisfied with your Call Reminder message, the system will prompt you for the month, day and time you want the Call Reminder delivered.
Next, you must decide if you wish to be paged for all messages left in your mailbox or only urgent messages. n If you would like to be notified of all messages, press ⁄ . n If you like to be notified of only urgent messages, press ¤ . Helpful Hints n There is no need to wait until the end of a voice prompt.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Vizio V-NE-HVM-E 3/03 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Vizio V-NE-HVM-E 3/03 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Vizio V-NE-HVM-E 3/03 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Vizio V-NE-HVM-E 3/03 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Vizio V-NE-HVM-E 3/03 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Vizio V-NE-HVM-E 3/03 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Vizio V-NE-HVM-E 3/03 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Vizio V-NE-HVM-E 3/03 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.