Gebruiksaanwijzing /service van het product XCV100 van de fabrikant VIZIO
Ga naar pagina of 2
SKYPE ™ VIDE O C AMERA FOR VIZIO INTERNET APPS HD T VS QUICK INST ALL GUIDE IMPORT ANT - NO EMERGENCY CALLS WITH SKYPE : Skype is not a replac ement f or your telephone and c annot be used f or emergency calling. V erify that your VIZIO HD T V f eatur es VIZIO Internet Apps (V .
ONE YEAR LIMITED W ARRANT Y ON P ARTS AND LABOR Covers units purchased as new in United States and Puerto Rico Only VIZIO provides a warranty to the original purchaser of a new Product against defects in materials and workman - ship for a period of one year of non-commercial usage and ninety (90) days of commercial use.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat VIZIO XCV100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen VIZIO XCV100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens VIZIO XCV100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding VIZIO XCV100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over VIZIO XCV100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van VIZIO XCV100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de VIZIO XCV100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met VIZIO XCV100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.