Gebruiksaanwijzing /service van het product Summit van de fabrikant Weber
Ga naar pagina of 2
670 ™ 56701 08/15/11 US — ENGLISH 1 2 Suppor t de l’égout toir - 1 Clé - 1 Egout toir jetab le - 1 Egout toir - 1 Grille de cuisson - 3 Grille de maintien au chaud - 1 Logement des piles - 1 F.
5 6 7 2 1 9 + + AAA + + AAA + + AAA + + AAA + + AAA + + AAA 2- 4 D D D A B C 3 a 8 See Owner’ s Manual for complete gas instr uctions. Consulte el Manual del P ropietario par a las instrucciones completas r especto al gas. V oir le Mode d’emploi pour les instructions complètes r elatives au gaz.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Weber Summit (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Weber Summit heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Weber Summit vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Weber Summit leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Weber Summit krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Weber Summit bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Weber Summit kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Weber Summit . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.