Gebruiksaanwijzing /service van het product HC-100 van de fabrikant Wells
Ga naar pagina of 12
PRINTED IN UNITED ST A TES OF AMERICA WELLS BLOOMFIELD, LLC 2 ERIK CIRCLE, P . O. Box 280 V erdi, NV 89439 www .wellsbloomfield.com telephone: 775-689-5703 fax: 775-689-5976 IMPORTANT: DO NOT DI SCARD.
223 p/n 303755 O pM CT Ceramic Hotplates Unless otherwise specified, all commercial cooking equipment manufactured by WELLS BLOOMFIELD, LLC is warranted against defects in ma terials and workmanship f.
W A R R A N T Y x i S P E C I F I C A T I O N S 1 FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 PRECAUTIONS & GENERAL INFORMATION 3 I N S T A L L A T I O N 4 O P E R A T I O N 5 CLEANING INSTRUCTIONS 6 SPEC.
Ceramic Top Provides smooth, low maintenance heating surface Heating Element Provi des heat for food preparation Note: elements located under ceramic top Hot Surface Indicator Glows whenever ceramic t.
This appliance is intended for use in commercial establishments only. This appliance is intended to prepare food for human consumpti on. No other use is recommended or autho rized by the manufacturer or its agents. Operators of this appliance must be familiar with the a ppliance use, limitations and associated rest rictions .
INST ALLA TION NOTE: DO NOT discard the carton or other packing materials until you have inspected the appliance for hidden damage and tested it for proper operation.
OPERA TION GENERAL OPERATIONAL NOTES Carefully read the description of the hotplate operation on the specification sheet. DO NOT attempt to perform any maintenance or se rvice unless the hotplate is unplugged or disconn ected from electrical power.
CLEANING INSTRUCTIONS PREPARATION Unplug or disconnect hotpl ate from electrical power before cleaning. Allow hotplate to cool completely before cleani ng.
DO NOT use the hotplate surface as a cutting board. DO NOT cook directly on the glass-ceramic surface. Check glass and ceramic cookware to verify suitability for use on hotplates. DO NOT drop cookware onto glass-ceramic cook surface. Carefully place heavy pots and skillets on glass-ceramic cook surface to avoid damage.
TROUBLESHOOTING SYMPTOM Hotplate won’t heat One or more section s won’t heat Hotplate not hot enough Hot surface indicator does not light, or stays on POSSIBLE CAUSE Not plugged in, damaged plug o.
CUST OMER SERVICE DA T A please have this information av ailable if calling for service RESTAURANT ___________ __________________ LOCAT ION _____________ INSTALLATION DATE _____________ ___________ TE.
Genuine Parts Protect - YOU - All - W ays SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE CUSTOMER SA TISF ACTION CUSTOMER SA TISF ACTION Commercial Food Equipment Service Asso.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Wells HC-100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Wells HC-100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Wells HC-100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Wells HC-100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Wells HC-100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Wells HC-100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Wells HC-100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Wells HC-100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.