Gebruiksaanwijzing /service van het product PR-33 van de fabrikant Bell'O
Ga naar pagina of 11
PR-33 WOOD AUDIO VIDEO CABINET ARMOIRE AUDIO-VIDÉO EN BOIS MESA DE MADERA P ARA AUDIO Y VIDEO LGR-2_0521 10v1T ASSEMBL Y INSTR UCTIONS INSTR UCTIONS D’ASSEMBLA GE INSTR UCCIONES DE ENSAMBLAJE THE REAL HARDWOODS AND VENEERS USED IN BELL'O FURNITURE ARE NA TURALL Y BEAUTIFUL.
Bell’O Inter na tional Cor p. wi ll not be resp onsible f or failure to assem ble as directed or f or th e improper a ssembly , use or handling of this stand .
P AR TS LIST / NOMENCLA TURE DES PIÈCES / LIST A DE PIEZAS P AR T DESCRIPTION DESCRIPTION DE LA PIÈCE DESCRIPCIÓN DE LA PIEZA QU ANTITY QU ANTITÉ CANTID AD P AR T PIÈCE PIEZA LGR1 8 16 2 2 16 LGR.
Fig. 1: 1. INSERT fo ur Shelf Supports (LGR1) into interior holes for each Shelf ( LGR5), and INST ALL as shown. Make sure the edge with the cuto ut is toward the rear , and th at shelf is level bef ore placing component .
Fig. 2: 2. The back panels are removable a s part of the Cable Management System (CMS ® ). LIFT and PULL the bottom of the panel to remove. R UN cables and wires between cutouts in the shelves and the back panels, then REPLA CE the back panels. 2. Los paneles traseros son desmont ables como parte del Sistema de administración de cables (CMS*).
Fig. 3: 3. When storing items in the side com partments, slide support panels to secure items and prevent shifting. 3. Lors du rangement d’articles da ns les compartiments latéraux, coulisser les panneaux supports pour bloquer les articles et les empêcher de se dép lacer .
Fig. 4: 4. This cabinet comes with two sets of door panel inserts (glass & solid wood). T o interchange any of the door panel inserts, carefully remove the rubber gasket which holds the glass panel, and remove the glass panel from th e door frame.
Fig. 5: 5. ADJUST the Adjustable Feet in the underside of the front legs to ensure the stand is level and properly supported on a flat, solid surface. NO TE: MAKE SURE THE ST AND IS LEVEL BEFORE ADDING THE TV OR COMPONENTS.
WAR R AN T Y One (1) Y ear Limited W arranty All Bell’O International products are warranted, with the exception of glass, to the original pur chaser at the time of purchase and for a period of one (1) year thereafter . Glass is warranted to the original purchaser at the time of purchase and for a period of thirty (30) days thereafter .
BELL'O INTERNA TIONAL CORPORA TION, 711 Ginesi Drive, Morganville, NJ 07751-1235 Phone: (732) 972-1333 Fax: (732) 536-6482 W eb: www .bello.com E-mail: sales@bello.
BELL'O INTERNA TIONAL CORPORA TION, 711 Ginesi Drive, Morganville, NJ 07751-1235 Phone: (732) 972-1333 Fax: (732) 536-6482 W eb: www .bello.com E-mail: sales@bello.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bell'O PR-33 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bell'O PR-33 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bell'O PR-33 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bell'O PR-33 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bell'O PR-33 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bell'O PR-33 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bell'O PR-33 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bell'O PR-33 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.