Gebruiksaanwijzing /service van het product XTR-520 van de fabrikant Whistler
Ga naar pagina of 10
OWNER’S MANUAL The Whistler Group Corporate Headquarters 13016 N. W alton Blvd. • Bentonville, AR 72712 T el 479.273.6012 • Fax 479.273.2927 Customer Return Center 1201 N. Dixieland Rd. • Rogers, AR 72756 Customer Service T el 800.531.0004 www .
WHISTLER FEA TURES FEA TURE DESCRIPTIONS INST ALLA TION 34 2 6 . Rear Laser/ Remote Receiver – R eceives laser signals transmitted from the rear of the vehicle, accepts input signals from the remote contr ol. 7. City Button - Reduces the annoyance of false a lerts typically encountered in urban driving areas.
INST ALLA TION OPERA TION 56 Power On and Self-T est Each time your Whistler detector is turned on, an automatic self-test sequence confirms that the speaker and visual displays are functional. • Press Power . Display shows (XTR-520 only) in order: 1.
OPERA TION OPERA TION OPERA TION 89 1 0 Highway Mode Highway mode provides full audio warnings any tim e radar (X, K, Ka, Safety Radar) or laser sig- na ls a re detected, and is recommended for open road driving. For more information on City and Highway mode, plea se vis it our F AQ page on our website: www .
OPERA TION OPERA TION OPERA TION 11 12 13 Stay Alert Feature The Stay Alert Feature is designed to test a dri- ver’ s alertness. T o engage (when unit is not alarm- ing) : • Press and hold City for appr oximately 2 seconds. Release button during or immediately after the alert is given.
POP MODE ALERTS LASER/RADAR ALERTS VG-2 ALERTS 14 15 16 POP ™ Mode Alerts Because POP ™ Mode travels on regular radar band- widt h, there is no particular alert for POP ™ Mode transmissions. PO P ™ Mode alerts will be displayed as a regular radar alert.
TROUBLESHOOTING CARE AND MAINTENANCE FCC INFORMA TION 17 18 19 Y our Whistler detector is expertly engineered and designed to exacting quality standards to provide you with reliable, tr ouble-free operation.
SPEED MONITORING 20 NOTE: It is the responsibility of the individual ra d ar detector owner to know and understand the laws in your area regar ding the legality of the use of radar detectors.
W ARRANTY INFORMA TION WARRANTY INFORMA TION WARRANTY INFORMA TION 23 24 25 Service Under W arranty During the warranty period, defective units will be repaired without charge to the pur chaser when r etu rned with a dated stor e receipt to the addr ess bel ow .
ACCESSORIES 26 These and other accessories can be order ed directly fr om Whistler by calling 1-800-531-0004 or visit our online store at www . whistlergr oup .com Order# Description Price 202151 Windshield Bracket Kit $ 9.95 206552 Straight Power Cord (5’) $ 14.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Whistler XTR-520 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Whistler XTR-520 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Whistler XTR-520 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Whistler XTR-520 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Whistler XTR-520 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Whistler XTR-520 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Whistler XTR-520 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Whistler XTR-520 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.