Gebruiksaanwijzing /service van het product 7600 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 2
The power of One T ouch Whether you are scanning photos and documents at your desk or the library or the conference room, Xerox has brought quality and ease of use to your fingertips.
©2008 Xero x ® is a trademark of Xero x Corporation in the United States and/or other countries. Nuance and P aperPort are registered trademarks of Nuance Communications , Inc. Visioneer OneT ouch is a registered trademark of Visioneer, Inc. ArcSoft PhotoImpression is a registered trademark of ArcSoft, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 7600 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 7600 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 7600 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 7600 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 7600 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 7600 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 7600 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 7600 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.