Gebruiksaanwijzing /service van het product 8860 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 11
Phaser 8860 Voluntary Product Accessibility Template (VPAT) Compliance Status Compliant Learn more about Xerox and Section 508 at our website: www.xerox.
www.xerox.com/Section508 2 of 11 Last Revision: 09/04/07 Section 1194.21 Soft ware Applications and Oper ating Sy stems – Detail Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a).
www.xerox.com/Section508 3 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations the image must also be available in text.
www.xerox.com/Section508 4 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations Assistive Technology to access the information, field elements, and functionality required for completion and submission of the form, including all directions a nd cues.
www.xerox.com/Section508 5 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations (i) Frames shall be titled with text that facilitates frame identification and navigation Not applicable No frames are use d.
www.xerox.com/Section508 6 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations navigation links. links. (p) When a timed response is required, the user shall be alerted and given sufficient time to indicate more time is required.
www.xerox.com/Section508 7 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explana tio ns will allow for private listening. The product must provide the ability to interrupt, pause, and restart the audio at anytime.
www.xerox.com/Section508 8 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explana tio ns operable control, and at the maximum protrusion of the product within the 48 inch length on product s which are freestanding, non-portable, and intended to be used in one location and which have operable controls.
www.xerox.com/Section508 9 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanatio ns be provided, or support for Assistive Technology used by people who are blind or visually impaired shall be provided.
www.xerox.com/Section508 10 of 11 Last Revision: 09/04/07 Section 1194.41 Information, Documenta tion and Support - Detail (Xerox Addition to VPAT) Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a) Product support documentation provided to end-users shall be made available in alternate formats.
www.xerox.com/Section508 11 of 11 Last Revision: 09/04/07 For additional information on these a nd o ther accessorie s, contact your Xerox sale s representat ive or call 1-800- ASK-XEROX (1-800-275-9376).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox 8860 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox 8860 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox 8860 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox 8860 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox 8860 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox 8860 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox 8860 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox 8860 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.