Gebruiksaanwijzing /service van het product Creo Spire van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 2
We work…how you work…so you can work how you want. By supporting the most common offset workflows, including Brisque ® and Prinergy ® , the Creo Spire Color Server makes sure you get the most out of your current investment in technology .
• Windows ® XP Professional operating system •C r e o ® Fusion imaging hardware • Intel ® Dual Xeon ® @ 3.2 GHz system • 1 GB of memory • 73 GB hard drive for system and user disk space .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox Creo Spire (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox Creo Spire heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox Creo Spire vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox Creo Spire leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox Creo Spire krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox Creo Spire bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox Creo Spire kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox Creo Spire . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.