Gebruiksaanwijzing /service van het product DocuSP van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 2
Xerox DocuSP ® for the Xerox DocuT ech ® Production Publishers Overview ® The Document Ser vices Platform for the Xerox DocuT ech Production Publishers.
Xerox DocuSP/DocuT ech W orkflow For more information on DocuT ech ® Production Publishers and DocuSP ® , call 1-800 ASK XEROX or visit us on the Web at: www .xerox.com The definition of on-demand productivity DocuSP is the workflow that businesses of every variety and size have embraced as the path to a more robust business and higher profits.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox DocuSP (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox DocuSP heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox DocuSP vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox DocuSP leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox DocuSP krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox DocuSP bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox DocuSP kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox DocuSP . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.