Gebruiksaanwijzing /service van het product P1210 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 2
PRODUCTIVITY . PERFORMANCE. V ALUE. EVER YTHING Y OU EXPECT FROM XEROX. Personal Laser Printer D OC U P RIN T P1210 D OCU P RINT • F ast 12 ppm boosts productivity • Cr isp, clear 1200 dpi r esolu.
XEROX ® , The Document Company , the digital "X" ® , DocuPrint ® and all Xerox product names and numbers mentioned in this publication are trademarks of XEROX CORPORA TION. Copyright © 2000 XEROX CORPORA TION. All rights reserved. Other product and/or company names used herein are trademarks of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox P1210 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox P1210 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox P1210 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox P1210 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox P1210 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox P1210 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox P1210 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox P1210 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.