Gebruiksaanwijzing /service van het product V9.0 van de fabrikant Xerox
Ga naar pagina of 16
Version 9.0.
2 of 16 Scan to PC Desktop v9.0 Network Installation Guide Document version 4.0 This document provides instructions fo r installing the softw are associated with Scan to PC Desktop in a network environ ment.
3 of 16 Scan to PC Desktop v9.0 Network Inst allation Guide Table of contents Scan to PC Desktop v9.0 Netw ork Installation Guide ............................................................... 3 Table of contents .....................................
4 of 16 Introduction This guide provides instructions for in stalling the software associated with Scan to PC Desktop in a network environment. Targeted users are administrators, Informati on Technology specialists or programmers who set up or perform network installations.
5 of 16 Scan to PC Desktop softw are components Scan to PC Desktop is delivered in two CD-ROM variants: Spec ial Edition and Professional Edition . These two editions of Scan to PC Desktop comprise different software products from Nuance. All the installers of these software co mponents support MSI (Windows Installer-based) distribution.
6 of 16 Windows 2000/2003 Server wi th Active Directory Support Active Directory is a feature of Windows 2000 Advanced Server and W indows 2003 Server. Group Policy, a component of Active Directory, in cludes a Software Inst allation snap-in that enables an administrator to c reate a network installation.
7 of 16 Systems Management Server Support Systems Management Server (SMS) provides a m echanism for pushing application installations out from the server to client systems. SM S supports all versions of W indows 2000, XP and Vista when installing products that use Windows Insta ller (MSI) technology.
8 of 16 Creating administrative images This section describes how to create administra tive images of the software components of Scan to PC Desktop onto the network. Such an administrative installation will extrac t the neces sary files into a network location specified during the installation.
9 of 16 3. If applicable, select a language for the administrative installation (not necessary if setup language was specified in the command line). 4. During installation, specify a target network location for the administrative im age to be created.
10 of 16 Deployment - Active Directory This section describes how to install the software components of Scan to PC Desktop onto clients’ systems using Active Directory.
11 of 16 You must repeat the steps below, as many time s as many software component installations are needed. 1. Open Administrative ToolsActive Directory Users and Comp uters, select the object, then a domain, site, or organization unit. Creat e a Group Policy Object as follows: a.
12 of 16 Software components and th eir installers for the Special Edition : Software component Installer InstallShiel d Installscript engi ne ISSCRIPT10.msi PaperPort 11 SE ScanSoft PaperPort 11.msi OmniPage SE 4 ScanSoft OmniPage SE 4.msi Image Retriever 7 SE Image Retriever 7.
13 of 16 Deployment - SMS server This section describes how to install software components of Scan to PC Desktop onto a client's system using SMS Server in "Create a new package and program" Wizard m ode.
14 of 16 Software components and th eir installers for the Professional Edition : Software component Installer 1 Installscript engine ISSCRIPT10.msi 2 PaperPort Pro fessional 11 ScanSoft PaperPort 11.msi 3 OmniPage Professional 15 ScanSoft OmniPage 15.
15 of 16 WATCHFOLDER, FOLDERWATCH, EMAILPROFILE, EMAILWATCH, POLINT and PPACTION . For more details, please see the Customized Install sec tion of the Image Retriever Guide. 7. To install the PaperPort Image Printer , use the following command-line: MSIEXEC /i "PaperPort Image Printer.
16 of 16 9. To install Image Retriever 7 Pro or Image Retriever 7 SE with English user int erface by specifying the folder to watch and enable folder-watching, use the following command- line: MSIEXEC /i "Image Retriever 7.msi" ALLUSERS=2 TRANSFORMS =1033.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Xerox V9.0 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Xerox V9.0 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Xerox V9.0 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Xerox V9.0 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Xerox V9.0 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Xerox V9.0 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Xerox V9.0 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Xerox V9.0 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.