Gebruiksaanwijzing /service van het product Radia Series R-800 van de fabrikant Bg
Ga naar pagina of 2
Archit ectural Loudspeaker THE RADIA SERIES planar technology R-800 The P ow er of Clarity r ad i a SERIES The new Radia R-800 by BG represents the finest technology ever created in an architectural loudspeaker.
r ad i a SERIES Archit ectural Loudspeaker THE RADIA SERIES planar technology R -800 The Radia R-800 system is comprised of two R-800 loudspeakers › GENER AL P ARAMETERS: S y s t e m t y p e Thr ee-.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bg Radia Series R-800 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bg Radia Series R-800 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bg Radia Series R-800 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bg Radia Series R-800 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bg Radia Series R-800 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bg Radia Series R-800 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bg Radia Series R-800 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bg Radia Series R-800 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.