Gebruiksaanwijzing /service van het product TRNA183C van de fabrikant Zanussi
Ga naar pagina of 2
ZA N U S S I P R O F E S S I O N A L REFRIGERATED TABLES & UPSTAND 1800 PT 3 SERIES 113165 1/1 GN GREY "RILSAN" GRID 3 2 1 INCLUDED ACCESSORIES Power supply - V, phases, Hz 230 V, 1N, 50 230 V, 1N, 50 230 V, 1N, 50 230 V, 1N, 50 Net weight - kg.
DBAB6 2009-07-02 The Company reserves the right to alter technical specifications without prior notice. www.zanussiprofessional.com ZA N U S S I P R O F E S S I O N A L PRINTER FOR HACCP BASIC VERSION REFRIG.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Zanussi TRNA183C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Zanussi TRNA183C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Zanussi TRNA183C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Zanussi TRNA183C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Zanussi TRNA183C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Zanussi TRNA183C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Zanussi TRNA183C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Zanussi TRNA183C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.