Gebruiksaanwijzing /service van het product Blade G2 van de fabrikant ZTE
Ga naar pagina of 2
ZTE Blade G2 WCDMA/GSM Mobile Phone Quick Start Guide LEGAL INFORMA TION Copyright © 2013 ZTE CORPORA TION . All rights reserved . No part of this publication may be quoted, reproduced, translated or.
NOTE : The content you can access in the Play Store depends on your region and your service provider . 1. T ouch the Home Key > > Play Store . The rst time you launch Play Store , accept the Google Play T erms of Service. 2. Find the apps you need either by category or by touching .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ZTE Blade G2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ZTE Blade G2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ZTE Blade G2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ZTE Blade G2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ZTE Blade G2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ZTE Blade G2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ZTE Blade G2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ZTE Blade G2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.