Gebruiksaanwijzing /service van het product Z667 van de fabrikant ZTE
Ga naar pagina of 2
GoPhone Account Installing the micro-SIM Card and Ba ttery T ouch Screen and Naviga tion Auto Refill T ake the hassle out of refilling y our account by enr olling in Auto Refill. F rom Y our Device Call 611 from your phone. F rom the main menu, say “More options,” and then sa y , “Set up auto pay .
Bluetooth ® and W i-Fi ® Pair with other Bluetooth de vices or connect to a Wi-F i network. Connect to a Bluetooth Headset F rom the home screen, press and tap System se ttings > Bluetooth . T ap to turn Bluetooth on. T ap SEARCH FOR DEVICES . T ap the name of the device to pair and connect with it.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ZTE Z667 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ZTE Z667 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ZTE Z667 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ZTE Z667 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ZTE Z667 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ZTE Z667 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ZTE Z667 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ZTE Z667 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.