Gebruiksaanwijzing /service van het product Backup to Cloud van de fabrikant Acronis
Ga naar pagina of 2
QUICK TIME TO RE VENUE Acco rding to 2 01 4 Dis as ter Re cove r y St ud y fro m IDC 1 , 70 per cent of S MBs do no t have s uf f i cien t prote c tio n for t heir c ri tic al da ta .
DATASHEET For additional information, please visit go.acronis.com/backup-cloud Copyright © 2002-2015 Acronis International GmbH. All rights reserved. “Acronis” and the Acronis logo are trademarks of Acronis International GmbH.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acronis Backup to Cloud (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acronis Backup to Cloud heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acronis Backup to Cloud vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acronis Backup to Cloud leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acronis Backup to Cloud krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acronis Backup to Cloud bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acronis Backup to Cloud kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acronis Backup to Cloud . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.