Gebruiksaanwijzing /service van het product MD3400A van de fabrikant Black Box
Ga naar pagina of 2
1 Black Box Corporation • 1000 Park Drive • Lawrence, PA 15055-1018 • Tech Support: 724-746-5500 • www.blackbox.com • e-mail: info@blackbox.com © 2005. All rights reserved. Black Box Corporation. 12/3/2004 #15743 Durable metal enclosure wards off EMI/RFI signals.
2 Compliance: EMI/RFI: FCC Part 15 Class B, DOC Class/MDC Classe B; Phone-line compatibility: FCC Part 68 registration number 1XZTA1-20589-MM-E Data Format: 8 data bits, 1 stop bit, no parity (fixed) Data Rates: All standard rates up to 28.8 kbps (auto-negotiating or user-selectable), with auto- retraining (up to 115.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Black Box MD3400A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Black Box MD3400A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Black Box MD3400A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Black Box MD3400A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Black Box MD3400A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Black Box MD3400A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Black Box MD3400A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Black Box MD3400A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.