Gebruiksaanwijzing /service van het product Baseline 2016 van de fabrikant 3Com
Ga naar pagina of 2
Enterprise-class, Layer 2 unmanaged switches for small and medium businesses D ATA S H E E T OVERVIEW 3Com ® Ba seline switch es provide cost-effecti v e La y er 2 10/100 a nd 10/100 /1000 Et hernet s wi tching f or L ANs that d on't nee d mana g em ent capa bili tie s.
3 C O M ® B A S E L I N E S W I TC H E S Visit www.3com.c om for mor e information about 3Com secur e conv er ged network solutions. 3Com Corporation, Corporate Headquarters , 350 Campus Drive, Marlbor ough, M A 01752-3064 3Com is publicly traded on N ASDA Q under the symbol COMS.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 3Com Baseline 2016 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 3Com Baseline 2016 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 3Com Baseline 2016 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 3Com Baseline 2016 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 3Com Baseline 2016 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 3Com Baseline 2016 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 3Com Baseline 2016 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 3Com Baseline 2016 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.