Gebruiksaanwijzing /service van het product van de fabrikant Blackberry
Ga naar pagina of 2
Messages Phone Contacts Calendar T asks Services My Applications Calculator BrickBreaker MemoPad Profiles Keyboard Lock Lock My Of fice Mobile Email Settings Settings Saved Messages Alarm Wireless On .
Getting S t ar ted BlackBerr y Wir eless Handheld™ Upgrading y our sof tware? T o upgrade your handheld software, contact your ser vice provider . For more information Refer to the following resourc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Blackberry Blackberry (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Blackberry Blackberry heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Blackberry Blackberry vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Blackberry Blackberry leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Blackberry Blackberry krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Blackberry Blackberry bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Blackberry Blackberry kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Blackberry Blackberry . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.