Gebruiksaanwijzing /service van het product MIE2 van de fabrikant Bose
Ga naar pagina of 10
B OSE ® MIE2 MOBILE HEADSET | | | | | ©2010 Bose Corporation, The Mou ntain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM327410 Rev .00 MIE2 M OBILE H EADSET Mobile In-ear Cover_EU_AP_5x3.
Englis h ENGLISH 1 Wel c o m e Thank you for pu rchasing the Bose ® MIE2 mobile headset. The Bose ® MIE2 mobile headset offers a combination of lifel ike audio and communications perfor mance a nd comfortable fit not available from most conventional earbuds.
Englis h 2 Connecti ng to a mobile ph one or audio device Y ou can connect the headset to your mobile phone with either the 3.5 mm stereo plug (compatible with standard headphone jacks) or by using one of the two included 2.5 mm adapter cables if needed.
Englis h 3 Answering and ending calls The Bose ® MIE2 mobile hea dset includes an easy to access Answer/End button with integrat ed microphone. Simply press the Answer/End button to perform an acti on. Note: Some phones may require you to press twice or pre ss and hold the Answer/End button for a few seconds to perform functi ons.
Englis h 4 Changing ear tips Select the type and size of ear tip that provides you with the best comfort and fit. 1. Gently peel the edges of the attached tip away from the earpiece, using care not to tear the tip. CAUTION: T o preve nt damage, do not pull on the StayHear™ tip wi ng.
Englis h 5 T roubleshooting If you experience any trouble using your headset, try the followi n g troubleshooting ins tructions. If you st ill need help, see t he contact information on the inside bac k cover for assistance in your area.
Englis h 6 Cleaning Y our headset may require periodic cleaning: • Ear tips: Fir st, remove them from the headset and wash the tips with a mild detergent and water . Make sure you thorou ghly rinse and dry them before putti ng them back on the headset.
B OSE C ORPORATION USA The Mountain, Framingham, MA, 01 701 888-757-9943 owners.Bose.com Canada 9133 Leslie Str eet, Suite 120, L4B 4N1 800-905-2177 www .Bose.ca Australia Unit 3/2 Holker St.Newington NSW , 2127 1800 023 367 www .B ose.com.a u Belgique/Belgie B-3700 T onger en 012-390800 www .
Italia Via della Magliana 876 Roma, 00148 06.60.292.555 www .Bose.it Japan Karakida Center bldg., 1-53-9 K a r a k i d a , Ta m a - s h i , To k y o , 2060035 81-423-575250 www .Bose.co .jp Mexico Paseo de las Palmas # 405, 11000 52-55-52-02- 35-45 F AX: 52-55-52-02-41-95 www .
B OSE ® MIE2 MOBILE HEADSET | | | | | ©2010 Bose Corporation, The Mou ntain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM327410 Rev .00 MIE2 M OBILE H EADSET Mobile In-ear Cover_EU_AP_5x3.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bose MIE2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bose MIE2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bose MIE2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bose MIE2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bose MIE2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bose MIE2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bose MIE2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bose MIE2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.