Gebruiksaanwijzing /service van het product SIE2 van de fabrikant Bose
Ga naar pagina of 2
B ose ® sIe2 i s port A udIo H eAdpHones http://global.Bose.com U.S. only: http://Owners.Bose.com/SIE2 i United States ............................. 888-757-9943 Australia ..................................... 1800 061 046 Austria ...................
Please take the time to follow the instructions in this owner’ s guide carefully . Please save this owner’ s guide for future reference. For more information about your headphones, visit: • U.S. only: http://owners.Bose.com/SIE2 i • http://global.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bose SIE2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bose SIE2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bose SIE2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bose SIE2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bose SIE2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bose SIE2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bose SIE2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bose SIE2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.