Gebruiksaanwijzing /service van het product HD9SITDRHS van de fabrikant Addonics Technologies
Ga naar pagina of 10
T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .addonics.com/support/query/ v3.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Drive InstallationGuide Step 1 Use a Philips screwdriver to turn the cover securing screw clockwise into the "OPEN" position.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ For IDE Drive Note: Configure your IDE hard drive as Master device Connect the 4-Pin Molex cable to the power connector on the IDE hard drive.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ C onn ect ing t h e Pow er Ca bl e a nd Pow er ing O n a . Connec t t he power cord provided f rom t he wall ou t le t t o t he bac k o f t he t owe r .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Main Menu 1. Copy HDD Scans the ports, then copies from the source to any targets found. 2. Async Copy HDD Scans the ports, then copies from the source to any targets found.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 5. PreScan Source Reads all blocks on the source drive to confirm no I/O errors are encoun- tered. 6. ReScan BUS Manually scans all ports and reports how many units were found.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Setup options 10-1. Language Use this option to select the language of the system, currently only Eng- lish is supported. 10-2.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 10-9. Auto Start Drive When source drive is present, inserting a target drive will cause copy process to begin automatically .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 12-03. Compare Firmware Used to confirm correct firmware. Connect a drive formatted as F A T containing one partition with the firmware file in the root directory .
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Addonics Technologies HD9SITDRHS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Addonics Technologies HD9SITDRHS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Addonics Technologies HD9SITDRHS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Addonics Technologies HD9SITDRHS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Addonics Technologies HD9SITDRHS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Addonics Technologies HD9SITDRHS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Addonics Technologies HD9SITDRHS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Addonics Technologies HD9SITDRHS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.