Gebruiksaanwijzing /service van het product RT3S5HEU3 van de fabrikant Addonics Technologies
Ga naar pagina of 8
T E C H N O L O G I E S User Guide R AID T o w er III (R T3S5HEU3) T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Installing drives into the RAID T ower III 1. Be sure the lock on each drive door is in an unlock position. If not, use the key that comes with the Disk Array to unlock the drive door .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Dip Switch Settings Enable ERR Buzzer Function Auto- Rebuilding to Spare Dr.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Default factory DIP Switch setting: SW1 – RAID Setting DIP Switch BZS – Error buzzer function EZ – Automatic rebuilding to spare drive (one of the drives on the raid is set as a spare).
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Setting or Modifying the RAID Mode Using the JMicron HW RAID Manager Utility Program: 1. For Windows users, install the JMicron HW RAID Manager located on the SA T A Controller CD.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Setting or Modifying the RAID Mode Using the JMicron HW RAID Manager Utility Program: 1. For Windows users, install the JMicron HW RAID Manager located on the SA T A Controller CD.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ f. Press the RAID setting button with a ball point pen. g. While pressing the RAID setting button turn on the system power where the HPM is connected.
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US Notes on Spare Drives using the Easy RAID Setting (EZ) When EZ is function is ENABLED, the auto-rebuilding to spare drive is automatic. The degraded RAID group will start rebuilding automatically by using the existing spare drive.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Addonics Technologies RT3S5HEU3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Addonics Technologies RT3S5HEU3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Addonics Technologies RT3S5HEU3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Addonics Technologies RT3S5HEU3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Addonics Technologies RT3S5HEU3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Addonics Technologies RT3S5HEU3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Addonics Technologies RT3S5HEU3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Addonics Technologies RT3S5HEU3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.