Gebruiksaanwijzing /service van het product 1238 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
The NetV anta ® 1000 Series of managed, Layer 2, Ethernet switches is designed for fast, secure, cost-effective L AN switching. These scalable, full-featured business-class switches are per fect for .
ADTRAN, Inc. Attn: Enterp rise Network s 901 Explorer Boulevard Huntsvi lle, AL 35806 P .O. Box 140000 Huntsvi lle, AL 35814-400 0 256 963-8000 256 963-8699 fax General Information 800 9ADTRAN info@ad tran.com www .adt ran.com Pre-Sales T echnical Support 800 615-1176 toll-free applica tion.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 1238 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 1238 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 1238 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 1238 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 1238 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 1238 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 1238 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 1238 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.