Gebruiksaanwijzing /service van het product 850 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 10
61200376 L1-5B Issue 2, June 2000 CLEI Code : SILCHL0DAA T A 850 System Installa tion and Maintenance 61200376L1-5B 1 Trademarks: Any brand names and product names included in this document are trademarks, registered trademarks , or trade names of their respective holdres.
2 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B chassis occupies a space the size of a pi ece of notebook paper. Two TA 850 systems can be mounted side-by- side in ei ther 19-in ch or 23-in ch relay racks.
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 3 Gr ounding Instructions This section p rovides groundi ng instruction informa- tion f rom the Unde rwriters ' Labo ratory U L 1950 Stan - dard for Safety: In formation Technology Equipment.
4 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Table 1. TA 850 Bac kplane Connections UL 19 50 Deployment Guideli nes. One of the f ollow- ing two pow ering sch emes sha ll be used when po wer- ing this equipmen t: 1. Use the AD TRAN power supply (part number 1175043 L1).
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 5 connection is screw t erminal P7, w hich can be used if -4 8 Vd c is available as in central office applications. The screw t ermi nal connect ion is sh own in Fi gure 6 on page 5. Fig ure 4. Connector Pinout Figure 5.
6 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Table 2. Wire Wrap Identification Figure 7. Office Ala rm Connections Table 3. Al arm Notification Install any Option Modules After installi ng the TA 850 Base Unit and connecti ng the r equi red ca ble s, you can ins tall your ch oice o f op - tion modules.
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 7 Pr oduct Support Informa tion Pre-Sales Inquiries and Applic ations Support. Please contact yo ur local distributo r, ADTRAN Appli- cations E ngineering, or ADTRAN Sales: P ost-Sale Support. Please contact your lo cal distribu- t o rf i r s t .
8 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Affidavit f o r Connection of Customer P remises Equipment to 1.544 Mbps and/or Su brate Digit al Servic es For the work to be performed in t he certified territory .
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 9 7. The fol lowi ng in for matio n may be r equir ed when applying to y our local telephone company for leased line fac ilities. For a T 1 Port: For an FT1 Po rt: This equipment has been tested and found to co mply with the lim its for a Cl ass A digita l device, pursu ant to Part 15 of the FCC Rules.
10 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B T h eL o a dN u m b e r( L N )a s s i g n e dt oe a c ht e r m i n a ld e - vice den otes t he per centa ge of the total lo ad to be con- nected to a telephone loop which is used by the device, to prev ent ove rlo ading.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 850 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 850 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 850 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 850 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 850 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 850 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 850 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 850 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.