Gebruiksaanwijzing /service van het product NetVanta 3130 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
Product Features ■ Af for dab le ro uti ng solu tio ns fo r bus ine ss- cl ass ADSL netw ork s ■ In teg ral four -po rt ma nag ed Eth ern et sw itc h ■ In nov ati ve AD SL2 + te chn olo.
N et V a n ta ® 3 13 0 P roduct S peci f icat io ns Physical Interface ■ W AN: ADSL/ADSL 2/ADSL 2+ Interfac e ADSL ITU G.992. 1 (Annex A) ADSL ITU G.992. 2 (Annex A) G.Lite Extend ed Reach ADSL (RADSL ) ADSL2 ITU G.992 .3 (Annex A) ADSL2+ ITU G.992.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN NetVanta 3130 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN NetVanta 3130 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN NetVanta 3130 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN NetVanta 3130 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN NetVanta 3130 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN NetVanta 3130 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN NetVanta 3130 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN NetVanta 3130 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.