Gebruiksaanwijzing /service van het product 8961 van de fabrikant Cisco
Ga naar pagina of 2
I NICIALIZAÇÃO RÁPIDA PARA ASSISTENTES ADMINISTRATIVOS Telefone IP Cisco Unified 9951 e 8961 1 Discar 2 Desligar 3 Atender 4 Desviar 5 Espera 6 Silenciar 7 Conferência 8 T ransferir 9 Desviar toda.
Sede nas Américas Cisco Systems, Inc. 170 W est Tasman Drive San Jose, CA 95134-1706 EUA http://www .cisco.com T el: +1 408 526-4000 +1 800 553-NETS (638 7) Fax: +1 408 527-0883 Cisco, Cisco Systems, the Cisco logo, and the Cisc o Systems logo are r egistered trademarks or trademarks of Cisco Systems, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cisco 8961 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cisco 8961 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cisco 8961 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cisco 8961 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cisco 8961 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cisco 8961 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cisco 8961 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cisco 8961 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.