Gebruiksaanwijzing /service van het product PIX IOS 7.0(2) van de fabrikant Cisco Systems
Ga naar pagina of 10
1 RSA SecurID Ready Implementation Guide Last Modified: September 30, 2005 Partner Information Product Information Partner Name Cisco Web Site www.cisco.
2 Solution Summary The Cisco PIX® Security Appliance Series delivers robust user an d appli cation policy enforcement, multi- vector attack protection, and secure co nnectivity serv ices in cost-effective, easy-to-depl oy solutions.
3 Product Requirement s Partner Product Requirements: Cisco PIX Security Appliance Memory See Cisco PIX Security Applia nce documentation Firmware Version 7.0(2) Additional Software Requirements Application A dditional Patches Cisco Secure VPN Client 4.
4 Agent Host Configuration To facilitate communication between the Cisco PI X Security Appliance and the RSA Authentication Manager / RSA SecurID Appliance, an Agent Host record must be adde d to the RSA Authentication Manager database and RADIUS Server databa se if us ing RADIUS.
5 Partner Authentication Agent Configuration Before You Begin This section provides instruction s for int egrating t he partners’ product with RSA Secu rID Authentication. This document is not intended to su gge st optimum installations or configuratio n s.
6 address-pool test authenticatio n-server-group AuthMan6 tunnel-group A uthMan6Group i psec-attribute s pre-shared-ke y *.
7 RADIUS authentication configuration: RADIUS Server: aaa-server ina uth protocol r adius aaa-server ina uth host 10.10 0.50.37 key secret aaa-server ina uth host 10.10 0.50.36 key secret aaa-server ina uth host 10.10 0.50.35 key secret VPN Policy: ip local pool test 173.
8 Certification Checklist: Firewall Date Tested: September 29, 2005 Certification Environment Product Name Version Information Operating System RSA Authentication Man ager 6.1 Windows 2003 RSA Software Token 3.0.4 Windows 2000 Cisco Pix Security Appliance 7.
9 Certification Checklist: VPN Date Tested: September 29, 2005 Certification Environment Product Name Version Information Operating System RSA Authentication Man ager 6.1 Windows 2003 RSA Software Token 3.0.4 Windows 2000 Cisco Pix Security Appliance 7.
10 Known Issues 1. Failed PIN creation v ia RADIUS with VPN Client. When a user fails to enter a PIN that matches the PIN criteria they will be prompted to enter their pa ssword a gain but will always fail as the infor mation the user enters will not be sent to the RADIUS Server.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cisco Systems PIX IOS 7.0(2) . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.