Gebruiksaanwijzing /service van het product NDR-30RS van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
- INSTRUCTIONS - The NDR-nRS Lamp Memory System is designed for use with the NE-NVP-RA Rescue Assistance sub stations. The NE-NVP-RA provides communication and call status indication for applications with ADA requirements for Areas of Rescue Assistance.
NE-NVP-RA Red Blu Pur Blk Yel Org Green jumper Leave green jumper intact Pg. 2 NDR-RS Instr. 1098bkjd Toll Free Technical Support Phone: 1-800-692-0200 FAX: 1-800-832-3765 WIRING DIAGRAM: SYSTEM USED FOR SELECTIVE DOOR RELEASE NDR-20A-RS + - PS-2410A Aiphone Communication Systems 1700 130th Ave.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone NDR-30RS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone NDR-30RS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone NDR-30RS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone NDR-30RS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone NDR-30RS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone NDR-30RS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone NDR-30RS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone NDR-30RS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.