Gebruiksaanwijzing /service van het product MR200 van de fabrikant Dynatron
Ga naar pagina of 2
Binatone Help Line • 01325 304 473 • 9:00 am to 5:00 pm, Mondays to Fridays MR200 User Guide Socket for hands- free kit (headset)* ON/OFF button Microphone Display (see below) T ALK button Press and hold while y ou’re transmitting ENTER button Press to switch the backlight on and off.
Binatone Help Line • 01325 304 473 • 9:00 am to 5:00 pm, Mondays to Fridays Getting the handsets ready for use Y ou need for each handset. four 1.5 V AAA/LR03 batteries 1 Open the locking latch an.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dynatron MR200 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dynatron MR200 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dynatron MR200 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dynatron MR200 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dynatron MR200 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dynatron MR200 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dynatron MR200 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dynatron MR200 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.