Gebruiksaanwijzing /service van het product DC34 Animal van de fabrikant Dyson
Ga naar pagina of 12
OPER A TING M ANUAL REGI STER Y OUR DYSON 2 Y E AR GUAR A NTEE T ODA Y W A SH FIL T ER W ash your f ilter w ith cold wate r regularl y or as required.
No te yo ur se ria l num be r for f ut ure r ef ere nce Y our D yson ap pliance will be covered f or par t s and labour fo r 2 years f rom the date of p urchase, as detaile d in the ter ms of the D yson g uarantee on p age 9 of this Dy son Op erating M anual.
IM PORT A NT SA FE T Y IN STRUC TION S BE F OR E CH A RGI NG T HE B A T T ERY O R USI NG T HI S AP PLI A NCE, R E A D A LL IN S TRU CT ION S A ND C AUTI ON ARY M A R KI NGS I N TH IS M A NUA L, O N TH E CH A RGE R, O N TH E BAT TE RY AN D ON T HE DYSON AP PLI A NCE .
click 1 2 1 2 3 1 2 Filter missing/filter fitted incorrectly . T oo cold/too hot - do not use. = HIGH CONST ANT SUCTION = MAX POWER = click 1 2 Charging.
click 1 2 1 2 3 1 2 Filter missing/filter fitted incorrectly . T oo cold/too hot - do not use. = HIGH CONST ANT SUCTION = MAX POWER = click 1 2 Charging.
12 I M PORT ANT ! W AS H FIL TE R 6.
12 W ash your filt er with cold w ater regul arly or as requi red. Reg iste r for a f ilter w ash re minde r by ema il (Au strali a only ) : cus tome rca re@ dys on.
8 USI NG YOUR DYSON A PPLI A NC E C AU TI O N: • Do n ot all ow th e ap plia nc e to be u se d by any on e who m ay n ot b e abl e to op era te i t saf el y. • Take car e not t o eng ag e th e silv er b at te r y re le ase b ut t on du rin g no rma l op era tio n.
AUST R AL IA N CO NSU ME R L A W Th e de tail s of th e D ys on gu ara nte e are s et o ut b el ow. In ad dit ion t o your rig ht s un der t he D ys on g uar ant ee, w e als o prov ide t he f oll owin.
w w w . dy so n . com D yso n C us tom er Ca re If you ha ve a qu er y a bou t y our Dy so n ap pli anc e, c all t he Dy so n Cus to mer Ca re H elp lin e w ith you r se ri al n umb er and de tail s o f wh ere and wh en you bo ugh t th e D ys on app lian ce, or con tac t u s via th e D ys on web sit e.
QUESTIONNAIRE TH AN K Y OU F OR YOUR TI M E 1 Th is h and he ld vacuum is… M y f ir st ha ndh el d va cuu m (please go to question 3) A re pla cem en t h and he ld vacuum A n add iti ona l h and hel.
3 EAS Y W A YS T O RE GISTER Y OUR D YSON 2 Y EAR GU ARANTEE REGISTER BY M AI L Comple te and retur n the form to D ys on in the envelope s upplied. REGISTER BY PHONE Call our dedica ted H elpline. REGISTER ONLINE Visi t our website to re giste r your D yson f ull par t s and labour gu arantee online (Aus tralia and N ew Zealand o nly) .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dyson DC34 Animal (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dyson DC34 Animal heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dyson DC34 Animal vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dyson DC34 Animal leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dyson DC34 Animal krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dyson DC34 Animal bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dyson DC34 Animal kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dyson DC34 Animal . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.