Gebruiksaanwijzing /service van het product VSX-94TXH van de fabrikant Elite
Ga naar pagina of 2
The V S X -94TXH stands as the most adv anced audio/ video r eceiv er Pioneer ® Elite ® has e v er produced. W ith technology and f eature enhanc ements nev er before seen or hear d, home theater no w begins a whole new er a in entertainment and e xperience.
DOLBY , Dolby T rueHD, Pro Logic II, Dolby Digital EX Dolby Digital Plus, and the double-D symbol are registered trademarks of Dolby Laboratories. DTS, DTS HD, DTS-ES, DTS 96/24 and DTS Neo:6 are registered trademarks of Digital Theater Systems, Inc. HDMI, and the HDMI logo are trademarks or registered trademarks of HDMI Licensing LLC.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite VSX-94TXH (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite VSX-94TXH heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite VSX-94TXH vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite VSX-94TXH leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite VSX-94TXH krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite VSX-94TXH bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite VSX-94TXH kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite VSX-94TXH . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.