Gebruiksaanwijzing /service van het product 8822T van de fabrikant Allstar
Ga naar pagina of 2
Manufacturer’s Limited Warranty Allstar warrants its r adio controls to be free from defect in material and workm anship for a period of o ne (1) year from the date of purchase.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 + / On BUTTON Zero BUTTON - / Off BUTTON 1. First , press and hold the + button. The Red LED will tu rn on. Next , while continuing to hold the + button, press and ho ld the - button. Conti nue to hold both but tons until the LED start s to blink (appro ximately 5 seconds).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allstar 8822T (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allstar 8822T heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allstar 8822T vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allstar 8822T leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allstar 8822T krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allstar 8822T bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allstar 8822T kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allstar 8822T . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.