Gebruiksaanwijzing /service van het product MVP-831E van de fabrikant Allstar
Ga naar pagina of 2
TROUBLESHOOTING NOTES If you experience pr oblems with the MVP-831E Receiver, try some of the suggestions listed below before calling the Factory Technicians. R ECEIVER APPE ARS DEAD ; THERE IS NO RESPONSE WHEN TRANSMITTER B UTTONS ARE PUSHED . Check the power connections to the r eceiver.
The MVP-831E re ceiver functions as a 3-butto n station. Three sets of is olated contacts are provided; normally open contacts for the OPEN PUSHBUTTON (orange wires); normally open contacts for the CLOSE PUSH BUTTON (black wires); normally closed contacts for the STO P PUSHBUTTON (gray wires).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allstar MVP-831E (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allstar MVP-831E heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allstar MVP-831E vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allstar MVP-831E leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allstar MVP-831E krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allstar MVP-831E bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allstar MVP-831E kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allstar MVP-831E . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.