Gebruiksaanwijzing /service van het product GFSL2KEY van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
For a nswe rs to your Mono gram, ® GE P rof il e ™ o r GE ® appliance ques tions, visit our website at ge.com o r call GE An swer Center ® se rv ic e , 80 0.626.20 00. Di men si ons and Ins ta lla tio n In for ma tio n ( in in che s ) A G D C F B E H Spe cif ication Cre ated 3/09 310 676 Overall Dimensions Height to top of hinge (in.
Features and Be nef it s • CleanS teel ™ cr own doors with hidden hin ges - Modern door desig n resi st s fingerpri nts, smudges and smear s • U pfr ontelectronictemper atur .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE GFSL2KEY (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE GFSL2KEY heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE GFSL2KEY vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE GFSL2KEY leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE GFSL2KEY krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE GFSL2KEY bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE GFSL2KEY kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE GFSL2KEY . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.