Gebruiksaanwijzing /service van het product PSC23SHR van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
TM Dimensi ons ( in inches ) †W ate r ho ok - up fi ts i n ba c k a i r c l ea ra nc e wh en ca l c u l ati n g i nsta l la tio n d epth. If inst al led aga ins t a wal l, al low clearance of 1 4 -3 /1 6" o n f reezer side to remove ice bin. T o remov e f resh food pans, remove do or bins.
TM Fea tures and Benefit s • Refreshment Center – Provi des conven ient in-door access to favo rite foods and drin ks • S ta inl ess Stee l – Conveys a lo ok of utmost pol ish and soph isti ca.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE PSC23SHR (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE PSC23SHR heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE PSC23SHR vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE PSC23SHR leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE PSC23SHR krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE PSC23SHR bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE PSC23SHR kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE PSC23SHR . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.